Garantie

De wettelijke garantie houdt in dat een product datgene is of moet doen wat er in alle redelijkheid door de consument van verwacht mag worden. Wij bieden de garantie, zoals deze ook door de fabrikant wordt geboden: de fabrieksgarantie. Deze garantietermijnen verschillen per merk en kunt u hieronder vinden. Onze producten zijn echter met zorg uit gekozen opkwaliteit, daarom mag u van ons een goede service verwachten.

 

Garantie op constructie

Deze vorm van garantie geeft garantie op het volgende (mits niet door gebruiker veroorzaakt):
– Barsten / extreme verbuigingen in het frame
– Scheuren/ extreme doorzakking in textilene doeken
– Extreem knappen van vlechtwerk
– Geknapt touwtje in parasols
– Weeffouten en losse naden in parasoldoek
– Overige, door de fabriek gespecificeerde onderdelen (zie hieronder)
– Gebarsten tafelbladen natuursteen en teak

Er wordt geen garantie gegeven op:
– Verkleuring van doek / vlechtwerk
– Gebruikersfouten
– Schade door regen/wind aan parasol/partytent
– Los vlechtwerk (kan vaak zelf gerepareerd worden, of afgeknipt)
– Vergrijzing teakhout
– Haarscheuren teakhout
– Vlekken natuursteen

Bij twijfel kunt u het beste conact met ons opnemen. Het liefst met foto’s en een kopie van de aankoopbon.

 

Hartman

Aluminium: 2 jaar op constructie
Kunststof: 3 jaar op constructie
Parasols: 2 jaar op constructie

 

Beach7 – B7 Down Under

Vlechtwerk: 2 jaar op constructie
Natuursteen: 2 jaar op constructie

 

Kettler

2 jaar op constructie en roestvorming

 

4Seasons Outdoor

Vlechtwerk: 3 jaar op constructie
10 jaar op het vlechtwerk

 

Reparatie

Intern

Ook buiten de garantie om zijn veel meubelen te repareren. In de meeste gevallen kunnen we dit in eigen huis doen. Dit geldt vooral voor de kleinere reparaties zoals doorhangen van een meubel of  gescheurd doek van een stoel of parasol. Als we de onderdelen op voorraad hebben, heeft u het product in de meeste gevallen met een week terug. Uiteraard houden we u op de hoogte over de levertijd en eventuele kosten.

 

Extern

In sommige gevallen gebeurt de reparatie door de leverancier. Hiervoor nemen wij het product in. Het product zal dan retour gaan naar de leverancier. De afhandeling zal dan afhankelijk zijn van de procedures van het merk.